کمپین تبلیغاتی

۳ بازديد

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی مجموعه ای برنامه ریزی شده از تبلیغات است که پیام یکسانی را برای دستیابی به یک هدف خاص به مخاطبان هدف منتقل می کند. یکی از مهمترین اهداف کمپین جذب مشتریان جدید، افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش است.

انواع کمپین های تبلیغاتی

• طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ

• کمین تبلیغاتی ویدیویی یا بازاریابی ویدیویی

• چاپ کمپین تبلیغاتی یا توزیع بروشور

• کمپین تبلیغاتی انبوه پیامکی

اهمیت کمپین‌های تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی به شما و کسب و کارتان کمک می کند تا به مخاطبان هدف خود برسید. رشد کسب و کار و کسب درآمد و سود بیشتر بدون تبلیغات مستمر و منظم امکان پذیر نیست. زیرا محصول یا خدمات شما با اطلاع مشتری به سود و درآمد تبدیل می شود.

از طرفی تبلیغات شما باید به مخاطب مناسب برسد تا اثربخش باشد. کمپین تبلیغاتی یک استراتژی مفید و ابزار برنامه ریزی است که به شما کمک می کند گروهی از مخاطبان خود را هدف قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

 

 

 

 

 

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

۳ بازديد

راه های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی کاربران زیادی را جذب پلتفرم خود کرده است. این شبکه های اجتماعی راهکارهایی در نظر گرفته اند تا کاربران بتوانند ضمن استفاده از خدمات خود به صورت رایگان درآمد کسب کنند.

از مخاطبان موجود خود استفاده کنید

  • از تبلیغات برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی استفاده کنید
  • فروش محصولات یا خدمات به طور مستقیم از طریق رسانه های اجتماعی
  • محصولات خود را از طریق اینستاگرام بفروشید
  • همکاری در فروش از طریق شبکه های اجتماعی

مزایا و معایب استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب درآمد

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی مزایای خاص خود را دارد. اولین مزیت آزادی ایجاد حساب کاربری و فعال بودن در شبکه های اجتماعی است.

مزیت دیگر این است که برای انجام تجارت در شبکه های اجتماعی نیازی به نماد اعتماد الکترونیکی ندارید.

مزیت بعدی نیاز روز افزون مردم به شبکه های اجتماعی نسبت به وب سایت هاست. این بدان معنی است که محبوبیت رسانه های اجتماعی بسیار بالا است و بنابراین بازار بالقوه بسیار بزرگ است.

اما شبکه های اجتماعی معایب خاص خود را دارند. یکی از آنها این است که در مقایسه با وب سایت کمتر قابل اعتماد هستند. مشکل بزرگ شبکه های اجتماعی عدم امکان خرید مستقیم از آنهاست. در حال حاضر شبکه های اجتماعی درگاه پرداخت آنلاین ندارند و پرداخت ها یا کارت به کارت انجام می شود و یا فروشنده لینک پرداخت خود را ارائه می دهد تا با مراجعه به سایت بتوانید خرید آنلاین انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید